In my life

In my life

måndag 30 juni 2014

Fräscha posters

Jag har i ett tag funderat på att sälja Ellas knallrosa antika byrå som hon haft i sitt rum och idag gjorde jag slag i saken. Jag la ut den på instagram och Blocket och det tog inte många minuter innan jag hade många som ville köpa den. Jag har haft den sedan jag bodde hemma men ja... Den var stor och tog mycket plats i Ellas rum så nu har den ett nytt hem - hos min vän i deras hall :-)
Ella ska få en vit byrå istället. En lite mindre variant men med lika många lådor. Det blir bra.
Dessutom vill jag ha vitt där inne. Hon har ett antikt skrivbord också som inte används men det får åka ner i förrådet. Vill inte sälja det...man kanske ångrar sig en dag.
På eller över den nya byrån tänkte jag köpa en poster att ha. Tror den kommer få stå uppe på. Snyggt och dessutom slipper man hålen i väggarna. På miniwilla.se har de snygga posters med stilrena tryck som ändå är fina. Min stil. Just nu. Min syrra har så kul åt att jag alltid ändrar om hemma och fixar. Hon sa att jag är som Ullareds-reklamen i deras blogg - "finns idag men kanske inte i morgon". Jag är likadan. "Det är snyggt nu..men kanske inte i morgon" haha.
Här ser ni ett utbud av de som finns på webbshopen och jag funderar på den översta till Ellas rum.
Eller piratkaninen med rosa bakgrund, men då får killarna den översta i deras svartvita rum.
Jag gillar den. Den passar in här hemma tycker jag :-)










KRAM!




1 kommentar: