In my life

In my life

söndag 22 juni 2014

Glass i stora lass and bike for fun

Helgen har bjudit på glass och cykling. Idag är det måndag igen och ny vecka väntas. Denna plus två veckor till....sen semester i 4 veckor. Jag längtar. Som alla andra.
Plankan är gjord i morse och vi är nu inne på andra veckan på vår utmaning, jag och Madde.
Vi ska köra 8 veckors plankande, 3*1 minut. Kommer utöka efter hand, kanske nästa vecka?
Jag har en enorm längtan till Stockholm. Vill bara kura ner mig i soffan hemma hos Linda och Joey och "bara vara", ut och äta god lunch med mina fastrar och krama om dem. Skratta tillsammans med Maria och tokkrama min "syster" Johanna som jag saknar.
Stockholm i mitt hjärta. Älskade stad som bjuder på så mycket mer än bara en liten resa.

Här bjuder jag på några bilder från helgen.











Avslutar på en fin bild på Theodor och Victor från Johns student.
Finungar!



KRAM!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar