In my life

In my life

onsdag 25 juni 2014

Industri inredning - Granit

När jag var yngre, innan jag hade flyttat hemifrån och bodde hemma så hade jag mina drömmar om hur jag ville bo. Det gick i omgångar som allt annat i min heminredning men ett tag ville jag bo i en gammal skola. En röd gammal träskola från 1800-1900-talet med höga fönster som sitter rätt tätt på huset. Kan se det framför mig än i dag och det hade varit så mysigt. En annan dröm var en nerlagd tågstation. Hur coolt vore inte det? Det finns ju folk som bor i gamla stationer och har gjort om de så snyggt. Okej, man ska ha en del pengar men...drömmar bör man ;-)
Sen hade jag även en dröm om att få bo i en gammal industri lokal och den drömmen finns fortfarande kvar. Tänk att få ha en öppen planlösning men även bygga till rum. Ha ett loft/ovanvång med utsikt ner till undervåningen. Spiraltrappa upp till ovanvåningen, stilrent kök och ..åååhh... Det finns så mycket. Jag får skrapa triss ett tag till ;-) och på tal om industri så kommer mina favoriter från Granit (några av dem). Lampsladden vill jag ha i killarnas rum och den har jag bloggat om innan, I know...men jag har ett ha-begär på den. Klämde o kände lite på den idag med i city hihi.















KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar