In my life

In my life

måndag 23 juni 2014

Kvalitetstid med storprins

Ikväll har jag och Theodor haft mamma-son myskväll och varit på Emporia och kollat kläder till honom och jag fick gå in på Illum (himmelriket) och kolla. T.o.m Theodor gick o kollade Ferm Living saker och sa de var snygga (bra smak sonen har). Vi hittade en cardigan som han var ute efter i första hand och även en röd tisha på Zara på rean som han ville ha. Han är väldigt kräsen gällande vad han vill ha och detta nedan valde han själv. De vita enkla tishorna ville han ha under cardiganen så det ser snyggt ut. Tummen upp! Sin första manliga duschcreme åkte också ner i kassen hihi. Han ville så gärna ha en sådan och klart han ska ha nu efter alla år av fruktiga Body Shop dofter som jag älskar.
Björne kallingarna valde han också och blev så himla nöjd. Jag vet inte hur många gånger han sa tack när vi satte oss för att åka hem.




 VIta t-shirts, cardigan från H&M och kallingar från Björn Borg.


Bägge är från Zara och den till vänster var nyinkommen. De finns även
i webbshopen HÄR.




Nu har mysbyxorna åkt på och ljusen har tänts. Beck (Skarpt läge som är jättebra) började precis på 4:an hörde jag...och jag som skulle gå och lägga mig strax. Jag älskar Beck filmerna så det får nog bli till att somna i soffan istället. Spännande, spännande.... 




Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar