In my life

In my life

fredag 13 juni 2014

Slut på ettan....och tvåan.

Igår var det skolavslutning för Theodor. Jag hade tagit föräldraledigt med de små för att vi ville komma och vara med denna tårfyllda dag, så jag fick en lånedag av mina småpluttar igår. Mys.  Jag är ju så lipig i sådana här tillfällen då barn gör något och speciellt igår eftersom Theodors fina fröken ska flytta så hon ska inte ha de i tredje klass, vilket kommer bli en saknad för både henne och för barnen. 
Fröken Karin, som hon heter hade svårt att hålla tårarna borta och mina kom då hon höll ett kort tal till varje elev. Så fint om alla barnen. 
Jag tog foton med systemkameran så de ska läggas in ikväll. Även från Johns student som vi var på i onsdags ska jag visa från. Så det kommer...ikväll. 
Här kommer ialf två bilder på min älskade storprins som följde med sin pappa och farfar hem igår efter avslutningen. 



Kram, så hörs vi ikväll 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar