In my life

In my life

måndag 16 juni 2014

Höstjacka - Check

I morse fick jag ett mejl om att mitt älskade babyshop.se började med sin rea och eftersom jag vet att de har en jacka som kom i våras (men som inte barnen behövde just då) fanns så tänkte jag passa på och kolla om den fann nu som höstjacka och jodå minsann...en svart parkas beställdes till Ella.
Fastnade för den direkt när jag såg den i vintras på nätet men vårjackor hade hon.
Så nu är en ny höstjacka på väg! Bra med svart också, så man kan matcha alla snygga mössor ;-)
Jag smygkollade redan i vintras på denna vinterns kollektion inom Nova  Star och har jag inte helt fel för mig så skulle det komma en vinterjacka i grönt och svart som såg ut som denna parkasen. En given vinterjacka till Theodor (enligt mig) men vi får se... Sonen och jag har inte alltid lika delad mening angående kläder längre. Han är inte dyr i drift i alla fall.
Alla som var på mig om att han skulle bara vilja ha märkeskläder i skolan för att han hade det som bebis och upp till 6-årsåldern. Nej då, han tycker inte om Ralph Lauren som jag älskar utan vill ha V-ringade t-shirts från HM. Eller skjortor o jeans. Så tji fick ni!
Sen väljer jag att köpa RL till mina andra två små. För att jag tycker om de kläderna. Dem och många andra. Köp det du vill och skit i andra. Varje människa gör väl sina egna val. Eller!? Just det. ;-)











Lite dålig bild så jag...men men :-) Lika snygg ändå.
Vill du också hitta massa fint, kika in på babyshop.


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar