In my life

In my life

onsdag 22 oktober 2014

Baka baka liten kaka

Kalas på lördag och därmed förberedelser innan dess så man slipper stressa! Idag skulle jag göra
cakepops, vilket gick sådär bra... hmm.
Jag har gjort såna förr och då lyckades jag. Idag gick det åt....skogen. Blev så arg inom mig men vad hjälper det? Haha.. så jag gjorde lite annorlunda. De går ju att äta i alla fall och det är ju det viktigaste. Även om jag vill att dem ska se bra ut också! Mycket roligare att bjuda på dem då.
De står nu i kylen i alla fall. Upp och ner och kyler till sig.
På fredag ska jag baka cupcakes också. Dem har jag aldrig misslyckats med..peppar peppar. MEN tänkte ge mig på att ge dem en fyllning..så jag kanske misslyckas denna gången då haha.
Eller ska jag chansa? Äh, jag får se ;-)





 Mixa 1 paket Ballerinakex, sen i med 50g färskost och mixa
ihop det till en smet.

 Sen är det bara att rulla dem. Inte för stora.
Sätt dem på en pinne och in i kylen. Låt kylas innan de
doppas i choklad och garnering om så önskas.

Mina ska stå på lördag, men får vila upp och ner
fram till dess ;-)


I morgon är det torsdag och snabbt därefter fredag. Längtar till fredag och helgen...Jättemycket!



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar