In my life

In my life

torsdag 2 oktober 2014

Flott för smått

Har hunnit med mycket denna eftermiddag. Lagade kokt torsk med potatis och äggsås till middag. Det blev lyckat och barnen åt massor! Tvättat 6 maskiner tvätt, tränat och duschat. Så nu är det soffhäng innan John Blund kommer på besök. Känns som ett tag till men borde sova. Vill bli trött, så kom igen nu och strö lite sömnpulver i mina ögon Johnne!

Kollade lite på babyshop och fann lite finisar. Fann mycket men här var några utval...





 En söt dress från danska Hummel. Jag gillar själv Hummel och har haft
ganska mycket till Theodor. Allt från skor, zipjackor till ytterplagg.
Bra kvalité!



 En till fin som Theodor hade velat ha. Julklapp kanske...
men han är så lång nu så kläderna på babyshop är på gränsen.

 Enkel snygg tröja från underbara How to kiss a frog.
Vill ni se underbara klänningar, så kika in på babyshop

 Ett annat favoritmärke är The Brand. Tycker de har snygga, fina, sköna kläder
med bra kvalité. Har köpt en hel del till alla barnen och varit nöjd med allt!
Nu har Laila Bagge varit med och designat en kollektion med lite tuffare
och rockigare stil. Kolla in!

 En passande tröja till min lille Ville.

 Hur söta och fina var inte dessa då!?
Hade jag lätt köpt om jag hade haft en bebis...
Underbara och säkert helt ljuvlig kvalité på dem, som Gant har.



Dags att slänga på en film i soffan och se om tröttheten kommer med den... Det brukar den göra :-)


Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar