In my life

In my life

söndag 12 oktober 2014

Helgmyset intaget

Då satt man här med fotboll på Tv:n, ostbågar och te bredvid sig, datorn i knät, tre sovande barn i sina sängar och en hosta som låter som låter mer än vad den är. Jag är inte förkyld....än. Men hes! Igår tappade jag rösten vid några tillfällen. Idag kan jag göra mig hörd men  inte så bra så jag kan överrösta. Därför var jag en perfekt kalas-mamma idag när Theodor hade sitt barnkalas för några kompisar.
Bilder från det kommer i nästa inlägg..

I fredags fick jag äntligen upp min lampa i vardagsrummet, som jag köpte för ett tag sedan på Lagerhaus. Den gick åt som smör, men när den kom in på nytt var jag snabb och lyckades få tag i en.
Så nu hänger den där...med snyggaste glödampan i också.





Ville opererade bort mandlar och polyper i onsdags och var hos Ida  medan jag hade Ella här. I lördags kom han och han längtade efter mig när han vaknade halv sju... mysigt att höra och att veta.
Han var som vanligt i sättet men äter lite mindre och saktare, vilket man kan förstå...


 Leker vakt!


Leker något helt annat! Men hon är väldigt nöjd över sin jacka.
Den skulle inte av då vi hade varit ute och inte heller när vi åt mat.
Hon knäppte bara upp den så hon inte skulle spilla på den ;-)
Jag tror att någon tycker att hon är fin.
Jacka från Kik Kid och kjol från Zara

Kvällen bjöd på tacos igår och sedan popcorn o chips med Hitta Nemo på TV.
En mysig där barnen somnade en efter en på löpande band. Trötta efter dagen.


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar