In my life

In my life

måndag 6 oktober 2014

Ha-begär

När ska jag köpa den där snyggingen egentligen!? Nu har jag trånat efter den i över ett år men jag har inte bestämt mig...men jag är ändå så sugen på den! Jag talar om Ferm Living tapeten nedan.
Vill så gärna ha den i Ellas rum på en vägg. Den skulle vara så fin där inne.
Vet inte vad det är med tapeten men jag tycker så himla mycket om den!













 Mmm...får se när den sitter där ;-)

 En grej till jag hade till fördlag var att ha en byrå jag sett...och tapetsera lådorna i olika
och bland annat då...den tapeten haha.. Och köpa olika knoppar till, som just på denna bilden jag fann.

Här är en snygging till som jag skulle vilja ha. Väldigt gärna.



Kram!

1 kommentar:

  1. Den sista tapeten där, jag jag i Nellis rum. Så fin! Puss på dig! // Helen från skövde

    SvaraRadera