In my life

In my life

torsdag 9 oktober 2014

Snart jul...

...och jag önskar mig såklart saker som mina barn. Vem vill inte ha en liten julklapp på självaste julafton? :-)
Sveas design & vintage i Växjö har som så många andra butiker snygga saker och inredningsgrejer.
De har även en webbsida som är länkad ovan. Jag kikade in och rent spontant så skulle jag vilja ha...



 Denna tvättkorgen, för att den är så snygg helt enkelt!
Snyggingen kommer från Ferm Living (som ni vet att jag tycker mycket om).


 Någon av dessa två förvaringskorgar från Ferm Living.
Hade vart fin i Ellas rum att ha gosedjur i bl.a.

 Gillade denna kudden från Littlephant.
...och dessa tejper till mitt pysslande och kreativa skapande :-)



Även en elvisp står på önskelistan, då jag nu lånar grannens ständigt.
Är svag för Dualits elvispar och brödrostar. Snygga! Dessutom skönt att sladden är inuti den
när den inte används, så man slipper ha sladdar runt om dem.


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar