In my life

In my life

söndag 12 oktober 2014

Är det inte pirat och polis, så är det prinsessor och dockor

Ena stunden står hon med ett svärd i ena byxkanten på sidan och en pistol i andra med en arg blick och ska ta fast Theodor och Ville. När man ser henne nästa gång och det är tyst, så byter hon om igen till sin favoritklänning som hänger på hennes rum sen sätter hon sig ner och leker rollekar med sig själv. Ofta med sina dockor. Idag tog jag fram en påse som legat i min garderob länge.. i den fanns mina gamla barbiedockor. Jag visade Ella och hon sa "Åååhhh"...sen satte hon sig ner och tittade.
Nästa gång jag smög in tog jag bilden nedan och stod och lyssnade på henne länge.
Hon lekte verkligen med dessa dockor. Försökte ta på kläder och skor och gick med dem på golvet som man själv gjorde... Liten börjar bli stor och hon gillade verkligen dessa små barbiedockor.
Så nu vet jag vad tomten ska komma med.

Finns det någon av er, alla läsare som har barbie tillbehör som bara ligger och som ni kanske vill sälja?
Hör av er i så fall! Jag och inte minst Ella, skulle bli jätteglad!
carolabergman@yahoo.com





Kram!

1 kommentar:

  1. Hihi hemma hos oss är det pirat för hela slanten;)Välkomna till oss på L&M Events!Ser fram emot att få träffa dig framöver!
    Hade några barbiedockor när jag var liten men kan inte hitta dem nu o massa My Little Ponys,undrar var det är någonstanns?

    SvaraRadera