In my life

In my life

måndag 20 oktober 2014

Då kör vi...igen!

Idag tog jag mig äntligen mig i kragen efter 15 månader och gick till gymmet. Det har öppnat ett nytt gym i Dalby. Ligger perfekt för att gå och träna efter jobbet och de har även barnpassning vissa dagar/kvällar, vilket också är toppen. Två roliga pass är på samma tid då Theodor har sin gymnastikträning, så även där skulle jag kunna träna två timmar varannan vecka när jag inte har barnen. Så det kanske få bli ett kort där... men är tveksam till gymdelen. Det var inget bra gym. Tråkigt, litet och nä, inte bra helt enkelt. Jag kanske får ge det en gång till.









Och med min bästa karaktär, så klämmer jag nu några potatisskruvar och kollar på Det okända haha.

Det är ju ändå måndag! Eller!? ;-)


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar