In my life

In my life

onsdag 31 december 2014

Premiär för vinterbad!

Häromdagen överraskades jag av K att vi skulle någonstans men jag visste inte vart..
Vi gick ner mot havet och vips, så var vi vid kallbadhuset *iiihhh*!!
Jag har tidigare sagt att jag skulle vilja testa. Jag är inte den som är den, så jag blev glatt överraskad men klart lite nervös av att hoppa i ett hav som är 3 grader varmt när jag ibland tycker 19 grader känns kallt på sommaren :-)




 På väg ut på bryggan..och där ute ligger kallbadhuset.

 Efter att ha suttit i bastun tills vi blev snurriga, doppade vi oss.
Två gånger var dessutom ;-)

 Jäkligt kallt om fötterna!! De gjorde riktigt ont med is och snö under´sig.
Men i solen ute på bryggan, var det skönt några minuter att bara stå..
En härlig känsla som på ett skönt sätt satt i hela dagen.
Balsam för själen!!
 Efteråt åt vi en god lunch ute i kallbadhusets restaurang.
En väldigt mysig start på dagen innan jag åkte till
Växjö för att hämta Theodor.



Snön kom och häll sig kvar liiite lite, så det hann bli en dag med
pulkaåkning i alla fall! Barnen tyckte det var kul och de
nöjer sig med den lilla snön. Själv önskar jag det var lite mer snö
så man kunde åka skidor, snowboard mm..
Killarna fick en snowboard i julklapp av mig.
Så nu kan vi öva ihop ;-)

Mamma och Ella i pulkabacken!



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar