In my life

In my life

söndag 21 december 2014

KappAhl - Ta 3 betala för 2

När vi var på Emporia i helgen sprang vi in på KappAhl och skulle kika efter ett par coola jeans jag hade sett till Ville men de var såklart inte kvar i hans storlek.
Däremot köpte jag lite basplagg till Ella som hon kan ha på förskolan. Billiga plagg men ändå fina. Det blir ju en del fläckar ibland som inte går bort och jag vägrar sätta på mina barn kläder med små fläckar på. Det händer icke. Och det var 3 betala för 2 på alla barnplagg...Perfekt! Så jag köpte två enfärgade tröjor och ett par leggings till + ett par beiga chinos. Favoriter i repris, så stl.104 börja bli för små, så blev det 110..snygga till våren uppvikta till hennes converse.
Killarna fick varsin college tröja. Enkel och bra nu i vinter och snygg till jeans plus chansen till lite syskonmatchning. Än så länge tycker Theodor det är kul och det är bra. För ibland är de fina när de har likadana kläder :-)



 Jag gillar KappAhls kollektion Hampton till barn.
Klassiskt snyggt och bra kvalité. Sköna plagg.
Ville brukar klaga på att jeans är knöliga men deras har
han inte sagt ett ord om och då är de vanliga jeans. Snygga som bara den!
Varsin sån här tröja fick killarna i alla fall. Theodor valde ut dem.


Ella fick dessa två tröjorna. Lila var ju såklart favoriten.
När vi kom hem lät det så här när hon ville byta om och prova..
"Jag vill ha den lila..Inte den mintgröna, den var inte jättefin"..
Men i morse skulle hon ha den gröna ändå, så lite fin var den nog allt ;-)




Dessa leggingsen fick hon också till. Det syns kanske inte så bra
men i leopardfläckarna är det ljusrosa och mintgröna fläckar.
Ella gillade de jättemycket! Morsan också ;-)
Och så dessa chinosen, även dem jättemjuka och sköna i
kvalitén. Hampton, de också!
Har alltså ett par i 104 till salu om någon är intresserad. Nyskick!
Nya kostar 179:- och jag säljer de för 90:-
Passa på! :-)



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar