In my life

In my life

onsdag 31 december 2014

Julafton!

En jul utan barn blev det i år. Alltid tomt såklart men jag vet ju att dem har det mysigt och roligt där de är, även då de inte är hos mig. Theodor åkte dagen innan julafton och de små på julaftons morgon.
Jag fixade ordning dem på morgonen och de var så spända på dagen. Tomten skulle ju komma! ;-)

Jag hade ingen gran i år och det kändes som rätt beslut eftersom jag ändå inte skulle ha barnen eller fira jul hemma. Men när alla klappar kom fram såg det väldigt konstigt ut. Tomt... Så jag hämtade lite tejp och fixade en gran på väggen. Trendig men rätt snygg haha. Barnen blev jättenöjda! Och Ville så stolt över vår gran. Det behövs inte mycket... ;-*



 Så fina ni är!

 GOD JUL!!


 Många spännande paket som skulle få ligga och vänta ända till
den 29:e då barnen kom tillbaka till mig igen.


 Mellandagarna var jag i Malmö medan K jobbade. Det blev långa
kalla promenader i iskalla vindar, shopping med min vän Onka
och mysiga kvällar tillsammans med kärleken.
På Gustav Adolfs torg i Malmö. Vitt och vackert blev det på juldagen.
En dag försent men bättre sent än aldrig ;-)

Vi hade en mysig jul. Lugn och fridfull med julmat vi fixade, gott på bordet
och Kalle Anka. Den kan man ju inte missa, den traditionen ;-)
Å där satt även fint med en liten powernap hehe :-D


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar