In my life

In my life

söndag 10 augusti 2014

Loppis dax!

I morse hämtade Ida upp mig och Theodor plus massa saker som vi tog oss in till Lund för att sälja. Bakluckeloppis och folk är som gamar som inte fått mat på veckor! Haha...Helt sjukt. Och prutar på kläder för 5 spänn ner till 2... nej tack! Helt otroliga men vi fick sålt en hel del för våra priser. Mest cashade Theodor in på sina leksaker han sålde. Så han var nöjd o glad. Han gick ivägo  kollade själv okså och kom tillbaka med fotbollsskor han hade köpt för en tjuga, en (onödig) stor PEZ figur och en mask..se nedan. Den leker han nog dock med eftersom han gillar att klä ut sig. Även ett gevär hittade han för 20:-..som han tjatat om ett sånt, så äntligen fick han ett (köpa själv).
Jag fyndade också. Ett fint utklädningsset med Darth W i StarWars till Ville. Både kläder, svärd och mask för en tia. En matstol att ha dockor i till Ella för en tia. Den ska jag fixa om så den blir snygg och stilren, sen hittade jag en bunt med skor. Se nedan.




Uppackat och redo att sälja

 Bakluckan är vår grej haha.

 Affärsmannen MrT


Haha...någon smygfotade mig och Ida när vi kollade runt bland alla saker.
Paparazzi MrT

 Skofynden... Alla paren för 55:-
Så nu har Ella två par bra skor och Ville har converse till nästa sommar.
Theodor har även ett par extra skor till fotbollsträningen som börjar snart.

 När vi kommit hem och ätit kvällsmat så tog jag mig ut på en powerwalk.
Blev ändå 8km.




Nu blir det soffhäng med storprins. Snart läggdags för honom.
I morgon blir det ny vecka och nya tag. En kort jobbvecka dock eftersom jag
ska skola in Ville och Ella på deras nya förskola resten av veckan.
Spännande och jag tror det kommer bli så bra där!


Kram på er och fortsatt skön söndagkväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar