In my life

In my life

tisdag 5 augusti 2014

Duracellen i farten

Idag har energin varit på topp från jobbstart tills...Nu! Och då har klockan hunnit slå 00:00.
Snart läggdags men först lite havrepuffar och mjölk mitt i natten. Blev hungrig av allt fixande här. Först fix på jobbet så skolan ska byggas ut och klassrummen ska ändras om, så vi har flyttat hyllor, möbler och andra saker från rum till rum. När jag kom hem med Theodor så slängde jag in all smutstvätt och sedan började jag baa kanelbullar medan jag fixade middag till oss och frostade av frysen. Multitasking! Hehe.
In till grannen med nybakade fluffiga bullar, allsång på Skansen med MrT och sedan anmälningar till höstens aktiviteter som barnen önskar att gå på. Fotboll och gymnastik it is! Får se om de kommer med på gymnastiken. Fotbollen är det check på...tror jag.

I morgon är det redan lillördag. Nedräkning till min och Theodors myshelg. På frdag kväll och lördag, bara han och jag. Det ser han fram emot. Händer väldigt sällan. På söndag ska vi stå på bakluckeloppis med Ida. Sälja av lite barnkläder och annat smått och gott som inte används/behövs. Theodor ska också kolla om han har något han kan passa på att sälja och kanske tjäna ihop några kronor.



 Så snygg i sina glasögon. Han har fått många komplimanger för dem.
På tåget av konduktören när vi åkte i söndags och idag av en annan kvinna.
Ja, han är fin min prins.

 Fluffenskademuffens...min bullar är bätte än bageriets.
Fluffiga som få *mm mm mmmm*

Så, då var barnen anmälda till Dalby gymnastikförening! -check



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar