In my life

In my life

måndag 4 augusti 2014

Tjajjsens nya säng

Jag hade en gång en båt... Ja, så får en låt och jag kom o tänka på den nu när jag satte mig här. För jag hade en gång en säng till Ella. Som jag sedan sålde då Theodor ville flytta tillbaka hit på heltid. Då blev det bättre med en våningssäng till killarna och Ella fick då Villes säng han hade innan. Jag gillade aldrig den riktigt och ångrade ju såklart att Ella fick den. Men nu har hon äntligen fått en likadan igen. Hittade en på Blocket för 400:- så det gick j'mt ut med den jag sålde. Tummen upp!

Ida var snäll och hämtade upp den i Malmö och även en likadan hem till Ida också. Så Ella får likadan säng hos bägge sina mammor. Tummen upp igen! :-)

Idag hade jag en kollega på besök efter jobbet. Vi mötte upp Theodor och hem och fixade tacos, kollade inredning och såg en film med Theodor. The Heat med Sandra Bullock. Den är så ball haha.
Fick sedan hjälp med Ellas säng, det sista då den var lite seg att få in i gängorna, så nu är den renbäddad och redo för att min lilla prinsessa ska komma och sova där nästa vecka. Många nätter tills dess dock.
Först nästa fredag kommer barnen och sover här. Det är för att vi ska byta lämningsdag och ska börja med det nästa vecka. Passade bra eftersom jag ska skola in dem på deras nya förskola nästa vecka så har jag de på dagarna tills Ida slutar jobba sen får de sova där så är jag med dem på dagarna. Sen kommer de på fredag. Då börjar vi vår nya bytesdag och då med fredagsmys. Så klart! :-)

Det kommer nog blir bra. Jag är glad vi kommer så bra överens, jag o Ida så man kan diskutera saker utan att det blir tjafs.

Denna veckan är det regnbågsfestivalen i Malmö. Inte alls som Sthlm pride men i alla fall.. En liten parad har de på lördag och då har jag lovat Theodor att vi ska gå där. Det ser han fram emot :-)
Kärlek till ALLA!



Blir så glad nu när jag ser hennes nya fina säng igen.
Att så lite kan göra så himla mycket!



Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar