In my life

In my life

söndag 10 augusti 2014

Regnbågsfestivalen i Malmö

Helgen har inneburit lite pride i Malmö denna gången och ja, det var väl okej... Man kan ju inte jämföra med Sthlm pride men man tycker ju att Malmö är jättedåligt när man ändå jämför. Hoppas de rycker upp sig. Knappt folk som tittar på paraden..lite folk här och lite där.. Många som står och glor och ser skitsura ut, väldigt få som vinkar och tjoar och någon som räckte finger åt tåget. Moget.
Malmö i ett nötskal. Noll kärlek till pride...den känslan fick jag.
Tackar vet jag Stockholm!

En nöjd son i alla fall efter att ha fått gå i paradtåget och eftersom han var nöjd och glad, var jag det också :-)  Just när vi kommit in i folkets park, där målgången var, så började det regna.
Vi var superhungriga och T bad snällt om McD i ösregnet så vi traskade dit och fick vänta i 20 min på maten. Kasst och jag sa till personalen. Tyckte det var dåligt!
Med mat i magen åkte vi sedan hem och hade lördagsmys med film och sedan la vi oss i vettig tid.

Bilderna hamnade i helt fel ordning? ... nedersta ska vara överst så ni får scrolla ner o sen upp igen om ni vill se de i ordning.














Helgen började vi med att hyra film och äta pizza i Staffanstorp.
Hur länge sen var det inte som man åt på en pizzeria! Längesen, så det
var ju faktiskt lite mysigt...och väldigt gott!



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar