In my life

In my life

söndag 3 augusti 2014

Stockholm pride 2014

Jag kunde inte bilder på självaste paradtåget eftersom jag själv gick med. Men det var ju fantastiskt roligt att efteråt se alla som hade gått. Många var i parken efteråt. 150 ekipage var anmälda, 60.000 gick paraden och 600.000 stod och tittade. Det är en enormt mäktig känsla att gå i paraden och se alla som tittar, visslar, applåderar och ser så sjukt lyckliga ut. Man blir glad. Och man blir stolt! Jag är stolt som *** att jag är den jag är och ingen annan! 






I väntan på att paraden ska dra igång.. Passar på att vila benen! ;-)
Två timmar gick vi sedan i paraden!










Så kom moster in i tåget och gjorde Ville SÅ glad! Ella hade då somnat i vagnen ;-)


Pigg och vaken igen! :-)


Sen var det efterfest i pridepark och dessa två... Finner inga ord för vad charmörer betyder. Ella charmade till sig ett gäng heliumballonger och varsin chipspåse haha :-) 


På kvällen tog vi en promenad till Standvägen. Ville somnade i vagnen och Ella som hade tagit en powernap, var vaken tills vi kom hem kl.23. 

Tack älskade Stockholm för underbara dagar! Vi ses snart igen!



KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar