In my life

In my life

fredag 15 augusti 2014

Avklarad inskolning med toppbetyg!

Då var det fredag igen och inskolningen för de små är avklarad. Det har gått toppen så på måndag står vi redo kvart över sju med två trötta och säkert lite ledsna barn när jag ska lämna de o inte stanna. Men den ledsamheten vet jag ju gå över på bara några minuter. De har haft jättekul och igår ville inte någon av dem gå hem :-)
Nu är det fredagsmys med gäller med lite popcorn och en film om buddies-hundarna. Idag börjar även Malmöfestivalen, så i morgon ska vi dit en stund och titta lite. Hoppas vädret är på topp! I alla fall uppehåll. Så trist att gå runt på såna ställen när det är regnigt och blött överallt.
Både jag och barnen är trötta idag så ikväll blir det tidigt i säng. Fick en ny inredningstidning som jag tänkte lägga mig och läsa sen.
En mysig helg väntas!



 På nya förskolan finns små lövskogar/alleér som man kan krypa genom och klättra i små träd.

 Två fina bröder på väg till förskola och fritids.
Killarna i mitt liv.
Fina ni, vad jag älskar er!

 I morse började Ella dagen med att leka med bilarna och duplo.

...Och avslutade dagen med lite lek utomhus.

Blivande polis?
Har man inget vapenbälte funkar ju alltid trosorna bra ;-)



Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar