In my life

In my life

lördag 7 september 2013

På väg

Nu är jag färdigjobbad för idag. Vart en skön dag. Mycket energi. Redan från morgonen kände jag av min energi och kreativitet. 
Vaknade två min innan klockan ringde... Bara det gjorde ju att jag var utvilad då klockan ringde. Upp o slängde in en maskin tvätt och på vägen till kylskåpet för att äta frukost såg jag dekorationspappret jag hade köpt och glömde helt bort frukosten. Istället in i Ellas rum och började skruva isär hennes kök för att få ut hyllplanen som i sin tur skulle få ny look. 
På med luckorna igen och hade jag inte sett att klockan var så pass mycket så hade jag börjat måla det också. Ja, det ska få en annan färg. Kommer bli fint :-)

Frukosten blev två knäcke och två ägg, sen snabb promenad till jobbet (som tar 30 min) och kom en minut innan 10. Perfekt!
Började arbetsdagen med att åka till Skrylle motionsspår för att sedan fortsätta med bullbak. 
Satte mig ner först kl.15 i eftermiddags och det var så skönt haha. 

I morgon är en ny dag. Jobbdag. 
Men nu till längtan..


Kram!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar