In my life

In my life

söndag 22 september 2013

Bron premiär - säsong 2

Ja, snart smäller det och det är så roligt att ha fått vara delaktig i denna svensk-danska polisserien som har blivit så stor och populär. Jätteroligt att ha kunnat bidra med att vara polisstatist. 

Ikväll har den alltså premiär. På SVT kanal 1 kl.21.00
Alla i vårt team är taggade. Det blir man då man vart med på inspelningarna och sett små korta sekvenser och fattat lite om vad det handlar om. Klart man är nyfiken vad som hände sen när vi gick ur rummet då vi hade gjort vår insats. 
De filmas mycket och klipps mycket, så jag har ingen aning om hur mycket vi statister syns. Men jag vet att de ville ha med oss ganska mycket. Att vi skulle vara en del av serien. Därför var vi ju också samma polis team som var med under hela inspelningsperioden (sept förra året till maj i år).
För att få skryta lite också, så fick jag beröm av den danska regissören då jag hade min första och enda replikinspelning. Det var kul o få höra. Såklart. 

Så klockan 21 sitter många bänkade framför TV:n. Jag också. Du med?


Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar