In my life

In my life

onsdag 18 september 2013

Höst nyheter till barnen

Jag tycker det är kul att H&M en gång började med en "Home"-avdelning. Det finns massa fina/roliga saker och extra kul tycker jag såklart det är med alla prylar/artiklar till baby-och barnrummen. 

Jag har köpt många nappar på hm till Ella. Även nappflaskor och handdukar. Har alltid vart svag för nappar, nappflaskor, mössor och kort. Ja, vykort, födelsedagskort.. Fina kort helt enkelt. Lite udda, fina och speciella. 

Ja, alla gillar vi olika saker. O jag gillar ju som ni vet... Saker och kläder till barn!
Nu hade HM Home fått in ytterligare lite nyheter och jag eftersom jag ett tag nu tänkt köpa ett större täcke till Ella så såg jag ett gulligt påslakan till henne också. Frågan är bara vilket av dem.. Kanske bägge två? Kanske inte så rolig men bra julklapp. Och vem har sagt att man bara måste ge roliga saker i julklapp/present. Jag/vi har alltid vart noga med att lära barn att man ska uppskatta det man får, om det så är kallingar och strumpor. Barn behöver lära sig att man inte alltid bara kan få leksaker och roliga saker. 
Alla tycker vi olika men såhär tycker JAG.

Och faktiskt. Ella fick kläder sin förra jul 1,5 år gammal och blev jätteglad. Theodor önskade sig kalsonger och skjortor plus leksaker. 
Men jag tycker det är roligt att se att de faktiskt uppskattar det som de får. 

Här är lite nyheter... Från h&m home. 
Såg även en fin disktrasa jag själv vill ha. Tycker om att ha fina trasor, kylskåpsmagneter, kökshanddukar.. Ja, sådan som syns. Men även i mina skåp och lådor tycker jag om att ha ordning och reda. 
Burkar i skafferiet, ihopvikta kläder och ihoprullade underkläder. Jupps, jag gillar när det ser fint ut. Jag blir så mycket gladare då :-)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar