In my life

In my life

söndag 22 september 2013

Höstdagjämning

Idag var det tydligen höstdagjämning och konstigt nog kändes det verkligen ute också. Hux flux kom hösten som ett brev på posten. Har kunnat gå utan jacka och solen har värmt en... Idag fick jag har jacka och scarvs. Ändå frös jag och fick ta på mig ännu mer. 
Välkommen höst! Du är vacker och mysig men jag ser inte fram emot en lång kall vinter, det kan jag inte påstå. 

Hittade ett bra ytterplaggs-set till Ella på Tradera iaf som jag även fick högsta bud på, så nu slapp jag köpa det nytt också. Detta var från Polarn O. Pyret och var i nyskick. 
Nypris:1300:- och jag fick det för 360:-
Billigare än ett set i vilken butik som helst så jag blev nöjd. Polarn har ju bra kvalité också. 
Marinblått till Ella kan vara fint efter alla rosa jackor hon hittills haft :-)

Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar