In my life

In my life

torsdag 5 september 2013

Leksaker

Våra barn har väldigt lite leksaker har jag konstaterat när jag är hos andra. Eller har andra bara väldigt mycket!?
Jag vet inte men så länge de är nöjda hemma så :-)
Jag rensar ut ganska ofta. Småsaker som inte leks med eller har gått sönder lite, då slänger jag det. 
Just nu leker barnen mest med Duplo, klär ut sig, dockor och lagar mat och fixar i köket på Ellas rum. Alla smågubbar o annat ligger mest. 
Jag längtar dock till jag kan få hjälpa Ville och Ella att bygga upp en Lego värld. Det dröjer ju eftersom även Ville tar sönder sånt. Men jag längtar tills jag får bygga ihop den där polisstationen som ligger i förrådet och få sitta på juldagen ett år och bygga lego tillsammans med barnen. 
Jag t r o r nämligen att de kommer gilla bygga med det. De gör det ju ofta nu. Theodor har aldrig tyckt om lego förrän först nu men ändå inte så han sitter o bygger/leker med det. 
Så i år blir det ingen brandstation från Lego City men om två år kanske. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar