In my life

In my life

tisdag 3 september 2013

Mötesdag

Tidig dag på jobbet följt av möte i fyra timmar. Fyra timmars apt känns maffigt men idag gick det ganska fort! En nykomling på jobb så det blir spännande :-) 
I morgon är det jobbkväll och gympa inväntas så i morgon blir jobbkläderna väldigt bekväma. Skönt. 
Jag är ingen jeansmänniska. Eller jo, ute o så såklart men så fort jag kommer hem åker brallorna av. Alltid vart sån sedan jag var liten. Även hos fotografen vid fyra års ålder satt jag i trosor och tröja. Undrar varför jag tilläts det? Hmm... Ja jag blev söt iaf så det var ju bra haha. 

Idag är det en riktigt fin sensommardag här i Skåne. Hos er också? Eller är det en fin höstdag? Hmm...kuggfråga. Det är ju ialf höstmånad nu men skönt med 20 plus. Njuter varje dag då vädret toppar. Igår var det typ storm, regn och jag frös. Idag går jag i linne. Svänger fort. 

Innemyser nu ialf i goa pyjamasbyxor med några godisbitar, en inredningstidning och lite bloggande. Skön kväll inväntas och i morgon ska jag möta upp en vän på fm innan det är dags att jobba. 


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar