In my life

In my life

söndag 5 maj 2013

Trött som en gnu

Detta har varit min jobbhelg. En mysig sådan med klarblå himmel och heldag i Ystad. Åt korvbricka på den så kallade Wallander-grillen, där själva Kurtan ofta åt mat i filmerna.
Den är "känd" i Ystad och det märks att de har kvalité på maten trots att det är ett vanligt gatukök. Gott mos, god korv, god kebab och riktig räksallad. Mums!

Fick en god men lite f ö r isig milkshake på Espresso House. Den såg godare ut än vad den var. Den VAR god men den hade vart godare utan all krossad is som gjorde den vattnig i smaken. 3 av 5. Kunde vart en fullträff ;-)

Hittade mina blivande sommarskor. Fina vita sneakers från Svea. Provade de igår så jag vet storleken. Ska se om de finns på Brandos.
Så olika det är med storlekar..
I mina converse har jag 38, i mina Nike 40, i mina vinterkängor hade jag 39 och i Fred Perry 41! Vem har bestämt skomåtten undrar jag :-)


Nedan, bilder från Ystad...

Kram!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar