In my life

In my life

onsdag 22 maj 2013

På hemväg...

Sitter på tåget och tugga åksjuketuggummi. En ny grej jag testar och jodå, de hjälper minsann! Har aldrig ens kunnat kolla åt ett annat håll i ett X2000 tåg innan...o nu kan jag blogga. Heja utvecklingen! ;-)

Ella har somnat i sätet bredvid efter en lång dag på stan, lekplats/fika mm... Mötte upp Emma och hennes lilla Stellan. Tog en fika med dem och var i Humlegården, en jättemysig och stor lekplats.
Fikade inne på R.O.O.M och köpte mig även en bokstavsmugg med ett C på eftersom C-muggarna är slut på varenda sida man kikar in på. Så nu är den min. Resten till familjen kommer sen. Snart.

Har haft tre underbara dagar i vackra Stockholm. Fanns fler personer jag ville träffa men inte hann.. Men vilken tur att jag kommer upp hela v.31 igen. Då är det dessutom Pride och en lägenhet är redo att säga välkommen. Mitt i city dessutom. Kunde inte bli bättre.
Min sista semestervecka i vackra huvudstaden.


Kram!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar