In my life

In my life

fredag 10 maj 2013

Fredag

En ledig fredag. Klämdag och en extra kort vecka med andra ord. Dessutom skönt väder så det har vart ljuvligt både igår och idag.

Ville hade lust att leka med sina kompisar på förskolan idag och eftersom han var uppsatt så fick han gå dit. Jag hade dock missat skriva upp Theodor så han har fått vara hemma med mig och Ella.

Det blev en tur till Lund för jag skulle köpa en matta jag sett på lagerhaus och med en 20% rabattkod så körde vi in....och glömde givetvis plånboken. Hemma.
Vi chansade på att inte få P-böter och gick till stora leksaksaffären Jättekul där barnen fick titta.
Theodor hade sin plånka med sig och var med sina 20:- rikare än mig :-)

Inga böter och leende på läpparna så körde vi hemåt och åt lunch innan en långpromenad med en sovandes Ella togs.

Nu väntar vi på att Ville ska hämtas sen fortsätter leken utomhus. Får passa på när vädret är toppen! :-)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar