In my life

In my life

söndag 19 maj 2013

På resande små fötter

Sista dagen på jobb och nu har jag några lediga dagar framför mig. De närmsta tre dagarna ska jag och Ella befinna oss i Sthlm. Vi åker i morgon bitti och kommer hem på onsdag kväll. Ska träffa min barndomskompis Annica som just fått en liten bebis och sen ska jag även träffa min kusin Jenny, som även hon fick en bebis för 2-3 månader sedan. Ses man så sällan så är det extra kul att komma upp!
Dessutom trivs jag superbra i vackra Stockholm, så jag hoppas vädret är bra så vi kan vara ute mycket. Det är min plan i alla fall. Morgonpromenader och mys hemma hos Linda på kvällen, där vi ska bo. Värmdö...säkert ett väldigt vackert ställe det också. Det återstår att se.



 Innan jobbet i morse.

På jobbet firade vi en som fyllde år, så 2 stora smörgåstårtor fanns.
Snacka om att vi åt och blev sjukt mätta!
Är fortfarande mätt haha...12 timmar senare.


Kram och godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar