In my life

In my life

tisdag 21 maj 2013

I storstan händer det

Vi har det bra, Ella och jag här i Stockholm. Blir väl omhändertagna, träffar roliga människor...både våra vänner och de vi inte känner.
Det enda som inte är bra är vädret men vi trivs ändå :-)

Idag har vi varit inne i City och träffat min barndomsvän Annica och hennes lille Vincent. Ella var superglad som fick hålla bebis :-) . Efter fickan med dem mötte vi upp min kusin Jenny och hennes lilla Wilma. En fika till där...
Lite f ö r mycket gott dessa dagar för mitt eget bästa känner jag.

Fick ett väldigt kul och eventuellt erbjudande idag - att få följa med hem till Pernilla W i morgon för Linda jag bor hos ska göra ett reportage. Ja tack! Liksom... Men det är inte säkert det blir av. Men bara erbjudandet till en av mina favoriter i kändisvärlden. Frikortet haha. Bara det gjorde min dag. Hepp!

....

Skulle somna innan midnatt tänkte jag men nu är klockan halv ett snart och jag har just pratat med 1177 ang Ellas hosta hon fick i eftermiddags. Skällande hed hosta. Krupp?
Blev lugnt ikväll men värre nu när hon hade somnat och då jag nyligen satte henne upp för o ge vatten, hade hon svårt att andas. Man såg o hörde hur hon tog i. Otäckt. Blev rädd o ledsen, försökte somna om henne igen och sen ringde jag dit. Falsk krupp? Ut o ställ utomhus och se om det hjälper... Om inte, åk in till akuten.

Fan.

Nu ligger jag här och är rädd för hon ska få så jobbigt att andas så hon blir blå!











1 kommentar:

  1. Vart kommer dom söta kläderna ifrån som Ella har på sig på dessa bilderna?

    SvaraRadera