In my life

In my life

torsdag 2 maj 2013

Sista Bro dagarna

Nu har vi hållit på med inspelningen av Bron (andra säsongen) sen i höstas och nästa vecka är det slut på det roliga. Tisdag är sista dagen. Idag är min sista dag. Tackade nej nästa vecka för då ska jag på casting i Malmö till en långfilm. Inte för att jag tror jag får rollen men det skulle vara sjukt kul med en biroll som kriminalare i en HBT film. Klart som f att jag skulle passa i den haha. Ja ja, vi får se. Tycker bara det är kul att jag ens ska dit! :-)

Idag kör vi järnet i Ystad. Alla stressade och vissa irriterade just för att allt måste bli klart. Inland är det många timmars väntan... Idag är det tagning på tagning och lunchen ska vara nu kl.13... Men nu är det tagning. Igen! :-)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar