In my life

In my life

torsdag 21 juli 2011

Stockholm

Befinner mig just nu i Sthlm och har varit här sen i måndags då jag och Ella landade på Arlanda. Hon var hur snäll som helst på resan. Sov som vanligt :-). Dagarna har gått åt till att gå. Js, jag har gått sen jag kom upp. I olika delar av stan, till och från alla stadsdelar och än har jag inte åkt T-banan. Mitt mål är att inte åka heller. Ska jag ta mig någonstans så ska jag gå. Kan meddela att jag nästan gått ner ett kilo sen jag kom upp. Har nu bara 4,5jg kvar till min ursprungsvikt. Igår var jag och Ella på Grönan tillsammans med Theodor och hans pappa. Johan var vagn-och väskvakt medan jag och Theodor åkte. Vi åkte två bergbanor, ett fritt fall för barn och spöktåg. Uppskattat av Theodor som först ville gå hem kl.23 när de stängde. Han undrade varför de redan stängde haha.

Idag är det sämre väder så det blir nog lite mer city idag om det blir en störtskur. Ska luncha med min faster idag ialf. Hon ville gosa med Ella också. Ella hade fått beröm av sin kollega på FACE Sthlm. Jaa, sällan jag skryter men hon ÄR som en liten docka. Jag håller med er! Vi bor perfekt på Stureplan och varje morgon går vi rundor. Många fina barnbutiker finns här runt om och nyligen hade en butik -Elodie details öppnat och den var snygg! Förutom den har jag bl.a. varit inne i Sprall, Krabat och Juliet. Alla tre har jag gått länge i och kikat och fått ha-begär ;-)

Kan inte lägga upp bilder då jag mobilbloggar men bilder får komma sen när vi kommit hem.

Kram på er och ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar