In my life

In my life

tisdag 26 juli 2011

Bad day

Idag är ingen bra dag. Det bara är depp i mitt inre men jag hoppas på leende och bättre i morgon!
Tänk....TÄNK om man vann på triss. 25.000 i 25 år. Det vore något det *drömmer mig bort*.

I morgon fyller min kärlek år och vi ska ha barnvakt på em och natt. Yes, Både Ville och Ella ska sova hos Emelie och Jessica. Ni är guldvärda! Det kommer gå utmärkt. Den jag minst oroar img för är Ella för hon är den lättaste ungen att ha och göra med. Nöjd så länge hon är mätt och nybytt på. Gnäller vid magont direkt efter mat, vid hunger, vid trötthet elelr när blöjan behöver bytas. Rätt logiska saker med andra ord.
Hon vill heslt ligga plant ner när hon är trött så brukar hon somna själv på ett par min. Skönt att hon är så lätt...än så länge ;-)  Hoppas det håller i sig.

Nu vankas kvällsmat, sen mys med mina småtroll innan de ska sova. Ida tränar idag efter jobbet så jag är själv ett tag. Ska scrappa lite sen tänkte jag.

Förresten, idag sprang jag igen på morgonen! 3 km blev det idag. Träningsvärk i låren gjorde det segt men skam den som ger sig ;-)

Kram på er och trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar