In my life

In my life

söndag 24 juli 2011

Lego

Visst är dem tuffa? Matlådorna som jag hittade inne i butiken Stockhome på Kungsgatan i Stockholm. Ångrar nu att jag inte köpte tre stycken när jag var uppe. En till varje barn i olika färger.
Priset för en sådan matlåda låg på 129:-

Hittade även en förvaringsbox till just LEGO så klart! Denna hade vart jättesnygg att ha i killarna rum.
Den kostade 239:- och var läcker tycker jag.






Stockhome är en ganska rolig butik med allt möjligt i. En butik som jag alltid besöker när jag har tillfälle och jag kan gå länge och bara titta på allt roligt där inne. Så är du i Sthlm, så passa på!
Det finns fyra Stockhome-butiker. De ligger på följande platser:

Kungsgatan 25
Sergelgången
Götgatan 98
Kista galleria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar