In my life

In my life

torsdag 21 juli 2011

Gå gå gå gå stopp!

Ella somnar vilken sekund som helst här bredvid mig. Själv ligger jag med en godisskål bredvid mig. Tyckte jag var värd det efter min vecka med mil under fötterna. Idag har jag o Ella vart och lunchat med min faster Nonne (Yvonne) på Stureplan, för att sedan promenera till Söder och hälsa på Maria igen på hennes fiiina kontor. Gud alltså.. Megafint rum i chabby chic och högt till tak. Ella fick en present-en mörklila robot i plåt som jag hade sagt dagen innan att jag ville ha på hennes rum. Jag blev jätteglad! Efter att vi vart där så promenerade vi tillbaka till Stureplan igen för att hälsa på Nonnes FACE-kontor då hennes dotter (läs min kusin) också var där och ville träffa Ella. Ella blev gosad av de båda och somnade gott i Jessicas famn. Dagen gick fort idag. Kanske för att vi inte gick ut förrän kl.11 i fm. I morgon hoppas jag på fint väder! Idag har regnet hängt i luften och jag gjorde en uteliggare glad på hemvägen. Han fick mina pommes som jag inte orkade. Ja, han kunde ju lika gärna få dem istället för att de skulle hamna i soptunnan bredvid. 
Jo, innan jag avslutar.. Killen på bilden bär en tröja som min kusin designat. Lite kul.. Han och en vän designade lite och det har nu gått så långt att de sponsrar Eric Saade. Så kläderna han har på sig har min kusin Richard designat :-). Kläderna sys i Kina där Richard numera bor. Fick idag reda på att han ska gifta sig också. Ett traditionellt kinesiskt bröllop. Det såg min faster fram emot :-)
Om ni vill se mer av deras klädkollektion kan ni googla på Army of me, som märket heter. De säljs bl.a. på Åhléns City i Sthlm. 
Kram o natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar