In my life

In my life

fredag 15 juli 2011

Bröllop

God morgon!

Har just avverkat 1½ timme på Dalbys vägar med lillsessan och det känns skönt i kroppen. Skönt när det är fint väder om morgnarna men jag ska minsann gå varje morgon, även om det spöregnar. Det finns regnskydd OCH regnkläder så...

På måndag flyger jag med Ella till Sthlm och där längtar jag efter att få gå längs Strandvägen bort till Djurgården, åka ut med Lidingöbanan och gå långpromenad bland flotta villor och drömma mig bort. Ska även gå på Skansen i alla dessa backar. Kan man alltid avsluta dagarna med utfall och plankan :-)

Idag ska vi på bröllop och Ville ska vara hemma med Bennis som ska komma och vara barnvakt. Jag får se hur länge jag stannar på festen.. Kan ju hoppas att maten inte dras ut fööör länge. Kan man gå mitt mellan rätterna? Kanske man inte kan, men om Ella gastar och har ont i  magen känns det inte som man vill vara där. Jaja, vi får se :-)

Nu ska jag ta och koka mig 2 ägg. Nu är det slut på massa smörgåsar igen. Åt när jag blev gravid men nu är det slut med det. Äter gör jag men inte mackor som jag blir helt svullen i magen av. Det räcker att gravidmagen gör sig påmind och den vill jag ha bort, bort, bort. En dag...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar