In my life

In my life

söndag 1 augusti 2010

Välkomna hit!

Hej och välkomna in till min nya blogg som kommer att handla om inredning, happenings och kläder till våra små ute i världen. Även lite roliga pysseltips och recept kommer nog också att slinka in någon gång då och då men mest det jag tycker är roligast av allt - nämligen barnkläder och barninredning.

Vem är då jag?Jo, jag heter Carola, är 31 år och bor i underbara skåne tillsammans med min fru och två barn. Jag abetar på ett ur&skurdagis och på fritiden arbetar jag även om boxinstruktör på ett gym.

Varför startade jag just denna bloggen?
Jag har sedan barnsben älskat allt som har med bebisar och barn att göra och efter att jag slutade leka med min stora bebisdocka då jag var 12, började jag passa barn och det höll jag på med tills jag själv fick min första son 2005.
Jag är modemedveten då det kommer barnkläder med i bilden och jag shoppar hellre till barnen än till mig själv. Jag dras till butiker och webbsidor och älskar att bara sitta och kika på fina grejjer och kläder.
Många tycker jag har koll och frågar mig ofta om saker och ting gällande barn, så därför satt jag och funderade på att jag skulle starta en blogg som handlar om det jag brinner för!

Min dröm är att hitta någon medkompanjon som är duktig på att sy och därefter designa egna unisex-kläder som passar alla barn. Jag har även fler drömmar.....men de talar jag inte om just idag *ler*.

Hoppas jag kan vara till någon hjälp om tips och happenings för just dig!


/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar