In my life

In my life

onsdag 4 augusti 2010

Härliga färger i höstmörkret

Hemskt nog så får man snart börja kolla vinterkläder till sina barn. Vad har man? Vad har man inte?
Mina killar har vinterkläder redo. I allafall minstingen. Han har den färgglada "regnbågs-overallen" från det danska märket MOLO.
Min stora son har ett par byxor i samma mönster, så han ska få en enfärgad jacka till. Kan ju välja och vraka, då alla färger passar till de byxorna, men han ska få välja själv...och jag tror han godkände en turkos jacka. Det kommer bli en färgklick i vintermörket.
Denna overallen finns att köpa på bla. http://www.babyshop.se/

Annat nyinkommet från MOLO är underställ i randigt. Ull så klart och säkert jätteskönt att ha på sig en isande vinterdag. Här visar jag både till baby och större barn och det finns i både blått och rosa.
Jättefina tycker jag!



Många barn ska ju också bära en liten rygga då de går till förskola/skola/dagmamma mm.. och dessa små sötisar är höstnytt och även den kommer från MOLO. Deras "kända" stjärna är så klart också med!
Finns i dessa två färger som syns nedan. På babyshop hittar du dessa också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar