In my life

In my life

lördag 7 augusti 2010

För små fötter

Jag är en sån som kollar skor på människor jag möter när jag är ute. Det gäller både vuxna och barn, men eftersom jag älskar skor o kläder till minifolket så kollar jag förstås mer på dem små snabba på gatan :-)

Jag är mer av den "streetiga" stilen som föredrar sneakers och Converse framför ballerinaskor och sandaletter.
Här är några av de snyggaste skorna nu i sensommar/höst innan vinterkängorna ska på!

Adidas









































Converse














Polo Ralph Lauren














Vans














Puma














Nike
















Sen tycker jag att det alltid är lika kul att köpa gummistövlar till mina barn. Tycker det är sött medd stövlar och regnkläder. Gärna en sydväst också :-)
Såg dessa nyinkomna från Vincent. Fanns i olika färger och randigt gillar jag!















Och hur söt är inte denna sko till hösten? Åååh...Underbar!!





























Alla dessa visade objekt finner du på http://www.brandos.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar