In my life

In my life

onsdag 4 augusti 2010

Svarta små knott

Själv tycker jag att svarta barnkläder ofta är snygga och blev glad när jag en dag för några år sedan märkte att det faktiskt kom rätt mycket svarta kläder i butikerna. Och idag ännu mer.
Det behöver inte vara helsvart men just det där lilla extra. Som jag själv köpte ett par svartvit-randiga byxor till min minsting. jag bara älskar dessa byxor! Hur enkla som helst, men bara så snygga liksom.

Och nu har det ploppar upp små svart bodysar till de allra minsta, både med och utan tryck på...som de här tex, bodysar från märket LUNDMYR, kända för att ha Älskling, Pytteliten, Lillgroda och Sötnos som tryck på sina barnplagg. Tidigare allt i vitt, men nu till hösten har de lanserat även i svart - snyggt, tycker jag.




































Dessa kan du hitta på bla. http://www.babyshop.se/ 


Har man en lite mer tuff stil så finns det lika tuffa kläder till sin lilla prins/prinsessa som till sig själv kanske?




























Dessa kläder hittar du på http://www.evilout.se/




2 kommentarer:

  1. Heeeeej gums!
    Såg när du skrev till onka! *fniss*
    Så nu är jag din första följare! ;)
    Kraaaaaaaaam
    MAlin

    SvaraRadera
  2. Hihi va kul! :-)
    Tänkte på dig nu när jag var ute och gick morgonpromenix....saknar er lite faktiskt.
    KRAAAM!!

    SvaraRadera