In my life

In my life

fredag 13 augusti 2010

Frack i höst

Hästen närmar sig med stormsteg och jag bpde vill och inte vill ha lite svalare ute nu. Jag vill alltid ha sol o värme helst men jag märker när jsg ska ta fram kläder till barnen att jag gärna tittar på de fina långärmade tröjorna och de coola jeansen och den där scarvsen till... Velande varje morgon haha... men jag är glad så länge man kan gå i linne och känna värmen från den underbara solen! Sommaren är kort....

Mini Rodini är ett barnklädersmärke som jag gillar skarpt! De har coola kläder. Dock ganska så små i storlekarna är min uppfattning av dem så jag käpre helst en eller två storlekar större än normalt, så kan de användas längre tid, vilket man oftast vill om man köper något man verkligen fastnar för.

Lite höstnytt från just miniRodini och de har snöat in på pingviner i höstens kollektion. Dock väldigt söta!

































































































































Dessa frackbeklädda söta små djur hittar du på http://www.babyshop.se/


Där finns även dessa snygga mössor från märket Rockefella, som jag också blir glad av att se :-)



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar