In my life

In my life

lördag 7 augusti 2010

Flott för smått

Småfolk i mitt hjärta :-)
Det finns ju även ett märke som heter just så också - Småfolk. Jättehärliga tryck och färger. I deras kollektion finns allt från kortärmat, byxor, badklädeer och sängkläder.
Några plagg ur deras underbara kollektion ser du här. Själv tycker jag att deras plagg för det mesta är unisex-kläder, vilet jag tycker om! Jag är inte den som bara vill ha rosa och puttinuttigt till tjejer och blå kläder med biltryck på till killar. Jag tycker om glada färger på alla barn oavsett kön.















































































































































Jag tycker sängkläderna är superfina och de finns i creme/lila, creme/grönt, Creme/blå och blått (en blå färg i bakgrunden och en blå färg på de klassiska äpplena).
Alla dessa objekt finns på http://www.luckylittleme.se/

2 kommentarer:

  1. Vår nya favorit butik..tar gärna en vända dit snart igen *blink*

    SvaraRadera
  2. Åh, jag håller med dig i ditt tänk! Jag köper inte pojk eller flickkläder utan BARNkläder!

    Jag köpte mina första plagg från Småfolk från Babyshop för ett par veckor sen. Ska bli kul att testa (kvalitén och så).

    Trevlig blogg :)

    P.S. Jag har en kategori som heter Barnshopping som kanske skulle intressera dig ;)

    SvaraRadera