In my life

In my life

fredag 13 augusti 2010

Färgglada väggar

när man själv är i inredningstagen i sitt hem så blir man utöver bara kläder väldigt inspirerad och intresserad av vad som är hett på väggarna också. Jag tycker det är kul med mönster, även om jag själv föredrar helst vitt, så man kan kombinera ihop med färgglada inredningsdetaljer istället. Hittade dock några sjyssta tapeter och wallies som ni kan se här...
















































































































































































































































































Ovan: http://www.ferm-living.com/

Nedan: http://www.aimeewilder.com/ 














































































kanske är så sant om det är sagt... Ut med vitt och in med mer mönster!

Jag diggar robot-tapeten kopiöst. Den hade jag velat ha i min store sons rum.....Coolt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar