In my life

In my life

onsdag 4 augusti 2010

Chabby eller trend?

Jag tycker om väldigt många olika stilar i hem och framförallt i barnrum. Så klart beroende på hur man bor kan jag tycka.
Hade jag bott i en lägenhet med öppna ljusa rum och högt till tak och stora fönster, så hade jag inte tvekat på att ha chabby chic i sönernas rum, men som vi bor nu, i en lägenhet (radhus) som är byggt i början på 90-talet så tycker jag det är snyggare att ha lite mer trendigt huset igenom. Någon liten "chabby-pryl" finns här och där även i vårt hem, men annars är det lite trendigare stil, vilket jag också gillar.

Dessa inredningsprylarna och väggorden tycker jag är värt att titta på...om man har samma smak som jag har vill säga :-)









































Jag älskar väggord och kommer själv sätta upp det då vi fått det vi vill på väggarna - rätt tapeter i tiden.
Hade jag haft plats i barnrummen hae jag även tyckt att dessa tälten hade gjort sig fina.... men se dem framför er i ett ljust rum, med högt tak och höga fönster....*I love*...




































Min son gillar pirater och tar gärna med sig svärdet dit han går, även om det numera också används som lasersvärd, då Star Wars har kommit in i denne sons lek.
Men pirattemat gillr jag fortfarande och denna godisskålen tyckr jag är lite rolig. Vad sägs som pirattugg en lördagskväll framför favoritfilmen liksom? Det hade han inte tackat nej till vill jag lova :-)


















Dessa väggord och prylar hittar du på http://www.myfirstroom.se/


Denna boklådan föll jag pladask för också! Så himla fin... Även den kommer från myfirstroom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar