In my life

In my life

torsdag 5 augusti 2010

Sessorna små

Jag har två små prinsar hemma som jag älskar. Verkligen! jag hade blivit lika lycklig om vi får två till hihi... MEN drömmen om en liten flicka ligger i ens hjärta.. Det är ju inte det att man vill ha en tjej bara för att det är en flicka liksom för jag är nog mer än pojkmamma..men alla dessa små söta klänningar, tunikor, kängor, stövlar och allt...*ååååh*... + att det vore kul med en liten lillasyster också så klart :-)
Jag kollar i allafall även på tjejmode så klart för jag har många vänner som har små flickor och några trendiga plagg är dessa...

En jättesöt byxdress från märket Kidscase



















Och denna söta från MarMar Copenhagen



















Detta gillade jag skarpt! Ett linne från Sonia Rykiel



















Denna lille ap-bodyn skulle jag vilja ha till min lille kille. Den är från märket Funky Fresch.



















Denna till hösten hade inte heller vart hel fel till ett par stuprörsjeans. Även den från Kidscase.


















Gillar ni ugglor som jag? Denna söta uggletröjan kommer från Soft Gallery.



















Dessa och fler jättefina barnplagg hittar du på http://www.minigiants.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar