In my life

In my life

söndag 15 augusti 2010

Nova Star - En stjärna för alla

Ett av mina favoritklädmärke är NOVA STAR som gör himla snygga barnkläder. Tycker jag! :-)
Tuffa men ändå söta. Fina och coola. Sen gilalr jag ju stjärnor, som ju är deras lilla logga på de flesta kläderna...om inte alla.
Några av höstens nykomlimgar är dessa...




































































































































Dessa nyheter hittar du på http://www.babyshop.se/

2 kommentarer:

  1. Hej Hej...

    Verkar som du ändrat lösenordet på din lolaloves-blogg. Tror du att jag skulle kunna få det nya lösenordet? Tycker det är så kul att följa dig och din familj. Ida gav mig lösenordet förra gången via familjeliv. Vill du, så får du gärna maila det till sofia.laage@hotmail.com

    Ha det gott!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. I love Nova star too..
    har inhandlat ett par baggy brallor till e och likaså den där turkos mössan pojken har på sig på bilden...

    SvaraRadera