In my life

In my life

torsdag 2 januari 2014

Välkommen 2014

Nyårsdagen är här. 1 januari 2014 och jag vaknar klarvaken 07.30. Pigg o glad. 
Tänker tillbaka på året som varit och på självaste afton igår. 
Kan säga att 2013 var väldigt känslosamt år. Från att ha varit en väldigt ledsam start så blev det bara bättre och bättre... Och dagen igår kunde inte blivit bättre än vad den var. 
I tvåsamhet firade vi, jag och Emma. Började dagen med en utflykt till stenbrottet med goda köttbullebsguetter o varm choklad... Promenad, åt förrätt, varmrätt, lyssnade på musik, pratade, SKRATTADE, kollade på musikal/dansfilm,  skrattade ännu mer, åt efterrätt och skålade i det nya året med skumpa, thailyktor (som jag kallar dem). Det var en fantastiskt mysig nyårsafton och som sagt, den kunde inte ha blivit bättre. 
Jag välkomnar 2014 och jag känner att detta kommer bli mitt/vårt år. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar